_merve_ky Ben de 34 oldum bugün çok zorlaştı nefes almak oturmak yatmak bir de bu hafta biraz yememe dikkat etmedim 2 kilo birden almışım
uyanancirkiin Ordu52 uzun bi süre sabit kaldıktan sonra ayağa kalktığımda sünnetlik çocuklar gibi yürüyüp yaşlı neneler gibi aman aman çekiyorum kasık ve bel ağrısından 😅😅😅 onun haricinde sürekli tekme yiyorum aşırı hareketli bazen can yakıcı oluyor 😅😅
Sellly uyanancirkiin haahhaa aynııı vallahi yaşlı nineler gibi bide sağa sola sallana sallana gidiyorummm😂😂
Masalsmommm 33+2 yiz bizde🥰 kuyruk sokumumda ağrı var 🤦🏼♀️ Arada kasılmalarım ve kasık ağrılarım var şimdilik bu kadar😂
Mrvnehir208 Ordu52 coookkk kotu ağrılı sızılı acillerde serumlarla 33 haftalik olduk 3 haftadır kotu geciyor😪😪😪