dml33 Ordu52 seninde anneler günün kutlu olsn 34 haftalık oldm bugün 33 haftanın içinde sancilarm başladı gibi bbm ozellikle aksmlari yatinca oluyo ayakta çok kaliyorm galiba ondn haftaya kontrol var bakalım net şancı cikckmi hareketlerde bi değişti itme gibi hissediyorm artk
Smyye1B Ordu52 33+0 olucaz bu gece biraz adet ağrısı gibi kasık ağrım var anlamadım neden böyle.🤷🏻♀️
Bussuk Smyye1B bnde aynı 33 haftalık oldum adet sancısı gibi ağrım var kasıklarımda ağırlık var neden böle
Asena59 Merhaba kızlar bizde 33+3 olduk. Bel ağrım var bide kalçam çakıyor arada adım atarken zorlaniyorum bazen. Başka bi şikayetimiz yok şuan çok şükür 😊🥰 bebiş daha yukarlarda zaten poposunu dikipdikip duruyor😅💙
dml33 Duygumiran 2 haftada bir cagirio bu hafta sonu gitmem gerekioda 35 olsn gidiym dedim bnde merak ediyorm hiç yuuzunude goremedk belki döner 😀
dml33 Duygumiran bi gösterse hemen resim isticm teldn falan çekicm doktor biraz zor dedi bu kız gostermemek için elindn geleni yapio diyo😀
birdemetyasemen Ordu52 Haftadayım. Son iki haftadır perişan oldum. Önceden çok rahattım nazar ettim kendimi sonra bi kalça ağrısı başladı şükür bir haftaya geçti şimdi sürekli kaburgalarıma batıyor ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum uykular haram oldu 🥲 Daha da yapılacak bir sürü iş var.