Eleonora Kizlar bat 12. 4 gun var adetimd ilk idrarla yaptim bu testi. O kadar silik ciktiki fotografin isigini indirdim gözükmesi icin. Zor göruluyor. Sizce var mi birsey,? O kadar heyecanladimki yazamiyorum bile
TeoMom Eleonora Gözüküyor canım ama bu testler bazen yanıltıcı olabiliyor 2 gün sonra tekrar testi bence🥰
Eleonora Htc3866 InshAllah vardir canim her kaset test yapiyorum dun ve bugun bundan yaptim dun hic yoktu bugunse sipsilik yinede emin degilim
Sevda-123 busenurdursun9 ay hadi hayırlısı olsun inşallah 😍 benimde bat 10 elimde kaset test var yarın yapsam mı yoksa bir gün daha beklesem mi yaaa
Eleonora Anneyim0607 biliyorum cok zor hatta hic gorulmicek kadar silik. 2 gun sonra yine tekrar yapicam InshAllah vardir
TeoMom Eleonora https://resimyukle.io/r/xVOxmOXFwX Benim de battan 1-2 gün önce böyleydi testlerim canım fikir olur sana 🥰
Eleonora KumsAlyaa InshAllah canim InshAllah vardir 🥺🤲🏻Yinede tam emin degilim 2 gun sonra yine tekrarlicam hayirlisi olsun Amin🤲🏻
Eleonora TeoMom ay o kadar heyacanldim ki anlatamam hatta agladimda🥺🥺😍😍 InshAllah vardir canim🥰🤲🏻🤲🏻Lütfen dua et benim icin
Eleonora Sevda-123 bence kaset testse yarin var canim ben kaset testlelede yapdim bugun negativdi. Bu erken gebelik. InshAllah 2 gun sonra bundan yine yapicam simdi tam emin olamadim dogrusu
Tugce123- Sevda-123 ay canım akşam oldu benim hala hastalancak gibi belirtim yok o belirtiler cuma cumartesi oldu hatta pet taktım ama bugün yok sanki adetim bitmiş heycan yaptım yarın sabah yada bu akşamdan mı yapsak 🙈
Eleonora Asel_im aslinda gorulmesi cok zor canim ben bile gormek icin cok yaklastirip bakiyorum InshAllah hayirlisi olsun yine yapicam InshAllah netlesir🤲🏻
Mihrimahvuslat Eleonora inşallah vardır ama yoksa da üzülme kuzum Allah büyük bak ben 5 yıldır bekliyorum🥺
Eleonora Mihrimahvuslat InshAllah canim🤲🏻 Zaten bende tam emin olamadim. 2 gun gecsin bakalim yine yapicam