Yediklerimizin yanında hareket de çok önemli diye düşünüyorum. Hareketim kısıtlandığı dönemde çok kilo aldım yürüyüşe başlayınca kilo almam yavaşladı doktorum da yemenin yanında aktif olmamı tavsiye etti 23 haftayız toplam 9 kg olmuş ekmek hiç yemiyorum gibi bir şey tuzu kestim çok az tüketiyorum turşu vb. Şeyleri hiç yemiyorum çok canım çekerse tadımlık yiyorum ama tatlıyı kesemiyorum o yüzden de kilo almaya devam ediyorum sanırım..