Merhaba arkadaşlar dün Kontrolümüz vardı 26 haftalık olduk 900 gram olmus bebiş ama ben çok alıyorum geçen ay 4 kilo aldım, bu ay da 4 kilo almısım doktor böyle olmaz dikkat et diyor ama anlamadığım şey ben kuruyemiş hiç yemedim, iki öğün yedim günde hep kahvaltı da yumurta, peynir, bide ekmek yedim hep ekmek mi cok aldırıyor ki bana, akşam yemegindede genelde sebze yerine cogunluk makarna falan yedim. Diyetisyenle görüş dedi doktorum ama kendim bugün kepek ekmek aldım ve az yedim. Çikolata falanda cok yiyen biri değilim bunca kiloyu ekmekten alıyorum acaba? 71 le hamileydim 81 oldum suan resmen daha doguma var ben 100 kilo ile gircem heralde. Ne yapacağımı bilemedim. Önerebileceniz besinler var mı bebişe aldırır ama sana aldırmaz şunları ye diye kafam çok karıştı.