Kızlar iki sene önce bende doğum yaptım 40 haftada doğdu ama son iki haftam zehir gibi geçti karnım bacaklarım ellerim ayaklarım deli gibi kaşınırdı dahiliyeye falan gittim karaciğer enzimlere baktı nedense bi sorun yok dedi krem verdi yolladı bir işe yaramadı kadın doğum da normal dedi gönderdi ama teşhis koymadı kmse Ölüyordum geceleri resmen cildiye ye gitmek aklıma bile gelmedi Doğum günü geldi çattı normal doğum oldu ama doğar doğmaz küveze götürdüler enfeksiyon kapmış 7 gün kaldı ama beni yanına kesinlikler almadılar ikinci gün bebeğim de de çıktı kaşıntılar izler kızarıklık benim de aynı devam ediyordu beni cildiyeye gönderdiler orda uyuz dendi ama eşim annem kardeşim ilaç sürdüler hep bana hamileyken tuzlu sular yaptık ama onlara bulşmadı o yüzden uyuz değildi bence uyu bulaşır çünkü insandan insana anlayamadık velhasıl ama gelin birde bana sorun çok zordu üç gün ilaçladık beni sabah akşam geçti ama hala izleri var kanatırdım hep kaşırken kızardı herkes ama durduramıyorsun kendini şimdi 14 haftalık hamileyim bakalım bunda da olucak mı çok korkuyorum