Stpz Merhaba, 2 haftadır aynı şeyleri yaşıyorum özellikle gece artıyor, vücudum da kaşınıyor ama daha çok ellerimin içi ve ayaklarımın altı kaşınıyor. Doktoruma söyledim döküntüsüz kaşıntı kolestaz belirtisiymiş. Safra asidi testi yaptı, kanda ast alt değerlerime baktı. Alt ast normaldi ama safra asitlerim yüksekmiş. Zaten sonuç çıkmadan direk ilaca başladım 35. Haftada. 37+2 ye sezaryen günümüz vardı ama bu haftada tekrar bakacak safra asidine. Haftada iki kez nst görmek istedi çünkü ileri boyutta bebeği ve anneyi zehirlemeye gidebilecek bir durummuş. Muhakkak doktorunuza söyleyin. Safra asidi testini özeller yapıyorlar diye biliyorum.