3bebeli1kedili Planlı bir gebelik benimki çatlatma iğnesi olduğum için daha önce çok fazla negatif testlerin olduğundan ilk silik pozitif görünce içim içime sığmadı akşam eşim gelince dedim test yaptım böyle böyle gösterdim testi ama heveslenmeyelim iğneden dolayı yalancı pozitif çıkma ihtimali olabilir adet günüm geçsin kan vereceğim dedim kan testi çıktıktan sonra aradım eşimi baba oluyorsun hayatım dedim tabii babasıyla aynı işi yaptıkları için pek fazla tepki veremedi çok sevinmiş bir süre daha beklemek zorunda kaldık kesemiz gözükmediği için şimdi hamdolsun üç bebişimiz olacak 😍 etrafta babayım ben üçüz babasıyım ben diye geziyor şaşkın şaşkın 🤗
Fasulyeninannesi1 Teste bakip birbirimize aha sictik dedik dunyanin en guzel sicisiymis 💜 Ha planli bir durum olsaydi da direkt soylerdim sanirim ya cok surpriz insani değilim ben odunum biraz
Satiyeak kumralface35 planlayarak yaptigimiz ve her ay bekledigimiz icin testin fotosunu cekip ona atmistim surpriz olmadi yani 😂
Askiletotomsu kumralface35 bekledim ben yılbaşını Yılbaşı gecesi için hediyelesiyoruz biz Bende hediye olarak pinyata çikolata yaptırdım Çikolata ayiciktandi Basında Noel baba şapkası vardı Tokmakla vurulunca kırılıyor içinde hamilelik testim ve kız erkek bebek kurabiyelerim vardı
Mihrimahvuslat [silindi] teşekkür ederim Allah razı olsun hamileysen sağlıkla kucağına al dogduysa da rabbim sağlıklı uzun ömürler versin 🤲🏻