bubuiledudu evet bana da doktorum çok istiyorsan üç ay ama 6 ay tavsiye ederim dedi 4,5. Ay falan sonra hamile kaldım Buda gelişmedi bana da hep dediler işte beklemedin bi sene beklemen lazım bilmem ne artık korkuyorum İnan aynı şeyleri yaşamaktan herkes ayrı bir şey söylüyor genetik testlerde sıkıntı yok hala diyorlar başka doktora git bir şey vardır yok diyorum anlamıyorlar kendi derdime mi yanayım millete laf mı anlatayım