17 haftalık bi kaybım var aradan 5 ay geçti hamile kaldım kese gelişmedi şimdi de düşük yaptım sizce kısa süre sonra hamile kaldığım için mi yine sağlıksız gebelik oldu tüm testler temiz çıktı sadece kan pıhtılaşma var onun içinde iğne kullanmıştım öğrenir öğrenmez şimdi ne kadar beklemeliyim bir daha ki gebelik için benimle aynı durumu yaşayan varsa yazsın lütfen
İlk bebeğimi kistik higromadan kaybettim her yeri ödemliydi
Bu düşüğün sebebi de kese gelişmedi