2cocukluana hayırlı akşamlar öncelikle cnm ben 33 haftamda covit oldum ve ağır geçirdim çok kötüydüm yani hiç kalkmadım ve boğazım ağrısı öksürük çok vardı başım derken bide korku tabi kuzuma bişi olcak korkusu ve çok şükür geçti biti ama çok zor oldu benim için hiç korkma arkadaşım ben en çok sarımsaklı yoğurt yedim günde 2 defa felan sabah akşam çok iyi geldi sonra şalgam suyu içtim ve çok ferhlatıyor ve parol kullandım sadece çok ağrım olunca ve bol suyumu içtim ama dediğim gibi sarımsaklı yoğurt kurtarıcım oldu diye bilirim ve herşey yolunda giti bebeğim ve ben çok iyi olduk biraz sabır diyelim dua edelim RABB’İM sabrını ve kolaylığını verir hiç korkma ve bol c vitmani al 🙏🏻