22 haftadan koronaya merhaba dedim.gecen sene olmustum o zaman hamile değildim.3 gundur devam eden bogaz agrisi geniz yanmasi burun tikanikligi artinca bugun test vermistim.Simdi uykumdan uyanip bir baktimki koronayim.Korkuyorum bebegim icin ama hamileyken korona olan da tek ben degilimdir dimi kizlar bi destek verin gecirenler nasil atlattiniz.bogazlar enfeksiyon diye doktor antibiyotik başlamisti pozitifte ciksa kullan demisti sabah yine gorusecegim doktorla ama korona olan hamileler kullandinizmi sizde kafamda birsuru soru var 😔