EssoSavve minikcivcivim ay canımsın çok teşekkür ederim ♥️ Ablam gelicek az kaldı doğumuma 🥰 En çokta neyi özledim biliyor musun madenci kahveyi 😩 gelirken 2 kg almıştım biti 🥹 bi gelseydi ablam 😁
minikcivcivim EssoSavve ya ne demek canım ❤🙏🏼 ayy iyi bari sevindim şuan yoksa içine otururdu😕 yaaa sende mi kahvecisin 😍
minikcivcivim EssoSavve hadii ya ruhumuz alışmış sıcağa yaşayamam soğukda😅 Geçen bende tatile çıktık yayla tarafı Adanada alışmış ellerimiz allahım su öyle soğuk ki kessem kanım akmayacak. Adana gibisi yok yani.
EssoSavve minikcivcivim çok saol canım çok düşüncelisin ♥️ Aynen ilk zamanlar tiksindim de şimdi çok arıyorum kahveyi 😵💫
minikcivcivim EssoSavve sende öylesin 🙏🏼❤ bende hiç öyle olmamıştı Ya ama tabi ara vermiştim Bebeğiniz kiz mi ? Kaç ayliksiniz?
EssoSavve minikcivcivim ben klimayı asla kapatmıyordum ki 🙄 ölürüm nefes alamam burada da hala titriyorum 🤣
minikcivcivim EssoSavve 😅 valla klimayı sevmem şükür ev serin oluyor bende klimalı ortamda duramam Oyle oluyor ya asla soğuğa alışamıyorsun Bakma bir bu yıl çok soğuk oldu ondan önce yağmur yağmasa soğuk nedir bilmem.
minikcivcivim EssoSavve evet ya ilk defa soğuğu hissettik normalde kombi 45.50 arası oluyordu Bu sene full açtık yine de ısınmadım ben 😕
EssoSavve minikcivcivim ama biz oğlumla bi gittik geldik Adana’ya millet donuyorum diyor 8 derece diyor otobüsten inerken sarılıp sarmalanıyoruz üşücez die bi indik yanıyor 🤣 gülme krizi geçiriyor oğlum gelsinler bide -20 dereceyi görsünler anne diyor 🤣