Bende erkenden yaptırmak istiyorum ama kaynanam görümcem gil bizim yerimize karar veriyor.Sanki çocuğu onlar doğurmuş gibi.Kaynanalar torunlara neden kendi çocuklarıymış gibi davranıyor anlamıyorum ayy😪neyse çok sinirlendim…Bence en iyisi erkenden yaptırmak büyüyünce acıyı hissedip travma yaşıyormuş kuzucuklar inşallah bende eşimi ikna edersem doğduktan 1-2 ay sonra sünnet ettirmek istiyorum