Yarin sabah oglumun sünneti var nasip olursa. Bes aylik kendisi. Erkenden yaptirmak daha iyi oldugu icin simdiden yaptirmak istemistik. Ben biraz fazla üzüldüm cani yancak falan diye. Hatta gecen gün burda konu acmistim, orada konustugum arkadaslar rahatlatmisti icimi. Bugün bir nebze daha iyiydim ta ki ablam beni arayana kadar.
Dayimgile gitmisler, sohbet muhabbet derken yarin oglumun sünnet olacagini söylemis ablam. Dayimda telefonda bana diyorki, hastanede bir cerrah dayimin gelinine „2 yasina kadar sünnet önermiyoruz, büyüme caginda olduklari icin az kesilebiliyor cok kesilebiliyor bu yüzden 2 yastan sonra hatta en ideali 3 yas sonrasi“ vs demis. Bunu anlatiyor bana.
Kötü niyetli oldugundan degil elbette ama simdi illaki icime bir kurt düstü 😞 Herkes gibi bende evladim icin en iyisini istiyorum. Böyle birsey duydunuzmu hic?