Minigin_annesi0 Ne zaman doğacak bu bebee🥴 40+4 olcaz 12 den sonra kızlar hâlâ ağrım sancım suyum. Hiç bir belirti yok 😫 stresten kafayı yicem. Napcam ben doğmuyoooo sanki sonsuza kadar içimde kalacak gibi hissediyorum. Arada bi adet ağrısı gibi ağrı hissediyorum yok geri gidiyo gelmiyor tekrar 😥😥
eso14 Minigin_annesi0 activating labour dene canım. Doğru yazmışımdır inşallah 😂 ben doğum yapacağım günde yerleri elimle silip bol bol bu egzersizi yapmıştım. Gece direk suyum gelmişti
biranneeeeeee Minigin_annesi0 stres engelliyor stres yapma. Hurma ye skuat yap duş al mecbur bugün yarın gelcek artık kaçışı yok
Semanuryvz Minigin_annesi0 stres yapmayın çok etkiliyor kızımı doğurmadım ben sırf bu yüzden 42 de sancısız açılmasız sezaryen oldum. Zor ama düşünmemeye çalışın merdiven inip çıkın yavaş yavaş ve biraz bacakları açarak ❤️
Fadimeckrr Hurma yiyin diyorlar doğuma yakın , bende o kadar kalmasını ıstemiyorum, 38 - 39 da gelsin istiyorum inşallah öyle olur 🤲
eso14 Minigin_annesi0 valla diyorum ya ben yaptım gecesine suyum geldi ve bir paket hurma yemiştim. Hem egzersiz yapıyordum Hemde hurmayı yiyordum 😂😂
Minigin_annesi0 eso14 iki tane yeyince aşırı dişlerimi sızlatıyor ya normalde bana mısın demezdim yerdim ama bu ara dişlerde değişti😂
eso14 Minigin_annesi0 valla dayan ye faydasını görüceksin 😂 bende korkuyorum son haftaya kalmaktan benimde hep sıfır belirtiydi. Gaza gelip yerleri elimle sildim. Merdiven indim çıktım o egzersizi yaptım bir paket hurma yedim sonuç gece koştum hastaneye 😂😂 yalnız bak saydıklarımın hepsini tek günde üst üste yaptım 😂
Fadimeckrr Melikeser şimdi bi yerde okudum 36 haftadan sonra günde 6 hurma öneriyorlar birde doğumu başlatmiyormus sadece doğum olacağı zaman doğum süremizi azaltiyormus
Minigin_annesi0 Semanuryvz elimde değil yaa çevrek daha çok strese sokuyor beni aslında sabah akşam arayan arayana daha sancı yok mu diye
EssoSavve Minigin_annesi0 sizde ilişkiye girin baya faydası oluyor başıma geldiğinden biliyorum 🤭 bide squat çok başarılı bi duvardan falan tutun ayaklarınızı açın otur kalk yapın
Melikeser EssoSavve bizim doktorumuz ilk 3 ay son 3 ay iliskiyi yasakladi erken doguma önlem amacli dedi bende iliski prine masaji diye biliyordum ama engel koydu
Minigin_annesi0 EssoSavve eşim çok korkuyo 😂 bişey olmaz diyorum anlamıyo. Zaten annemde geldi iki gündür ben yatmadan eşim uyumuş oluyo garibim🤣🤣
EssoSavve Melikeser ben paylaşımı yapana yazdım diye hatırlıyorum 😁 sizin erken zaten hurma bile yemeyin eğer doğumu başlatıyorsa beraber günlerimiz ödüm kopuyor benim doğurcam diye 😩
Minigin_annesi0 Melikeser benim doktorum bişey demedi bu konuda ya zaten şu saatten sonra ilişkiye girsem ne gibi zararı olabilir ki🤭😂