Bsk2101 32 hafta dolmadan alamıyorsunuz o raporu. İdarecim beni öyle bilgilendirmişti 32+5 te aldım ben. Raporlamada çalışan kadın günü fazla olursa önemli değil kurum onun haftasına bakıyor biz de gün değil sadece hafta yazıyoruz zaten dedi. 32 hafta yazdılar gününü yazmadılar