SeS2019 Evet ya keşke ücretsiz olsa yada çok ucuz bi rakam olsa 😣 ben üzülüyorum valla. Bende ilk hamileliğimde parayı çok düşünüyordum, özel ebeler vardı hiç düşünmedim bile parasından dolayı, doğum yapacağım yeri bile ucuz seçmiştim şimdi çok pişmanım yeni yeni aklım başıma geliyor insan yaşadıkça tecrübe ediyor. Artık para en son düşüneceğim şey. Önce normal pozitif bir doğum yapmak istiyorum. Oğlum 3 yaşında, bu 2. 😊