Benim doktorum her şey yolunda giderse deneriz demişti. Kendisi daha önce doğuda çalışmış. Çok Ssvd yaptırmış. Şartları vardı normal yapmam için. Kendi sancım gelecek. Suni asla yok. Açıklığım hızlı ve kolay ilerleyecek. Tamam dedim bu şartlar olursa istiyorum. 36 haftaya geldik. Doktora ssvd deneriz değil mi dedim . Kadın 180 derece döndü. Başladı riskleri anlatmaya. 100 kişiden 1 inde rahim yırtılması, patlaması yok bilmem ne oluyor. Rahmini alabiliriz. 2 tane çok olumsuz deneyim yaşamış. Hak verdim. Kızdığım nokta başta tamam deneriz dedi. Sona doğru asla demesi.