Merve-0535 benimmdunyamm bu yenidoğan ıslak mendil değil canım. Evde bunu kullanıyorum ben. Bence bebek için uygun değil.
Minnosumm89 Twinmama46 ben yenidoğan olanını kullandım sonra üzeri pembe baskılı vardı dışıda bez gibi çok memnunum 12 Li 8 Li 6 lü satılıyor. Unibaby aldım ama 1 yaprak alırken 5 tane birden çıkıyordu ve çok ıslak ıslak geldi bana sleepy öyle değil
altintaslar Unibaby kesinlikle önermem içeriği değişti. Baby me’nin yenidoğan ıslak mendili öneririm. Doktorum da onu önerdi. E bebekten alabilirsiniz. Sleppy natural de iyi. En güvenilir olan “WaterWipes” fakat pahalı. Tercih sizin☺️
35lavanta Merve-0535 Çünkü bizim tenimizle onların teni bir değil oyüzden bizde o hassasiyeti yapıyor ben kızımda hep ıslak mendil kullandım hiiiç sorun yaşamadım 🤗 Tabikide en doğalı ılık su ve pamuk ama o sürece girince zor geldi vallaha yalan yok şimdi pamuk ve saf suya en yakın olan mendilde bu olunca rahatça kullandım 🤭
Merve-0535 35lavanta bebisler bizden daha hassas değil midir 🤭 ben düşündüm beni yaktı ise kızıma napmaz. Evdeyken Pamuk yapsam diye düşündüm 🤭 Gücüm, sabrım el verirse 🤭😂
35lavanta Merve-0535 İşte ilginç taraf o ya cidden onları yakmıyor yeğenim arkadaşlarımın çocukları hepsi kullandı hiiiç sorun yaşamadık ama dediğin gibi ben yanağımı sildim kızarttı 😬😬 Bir destein varsa kolay olur ama ben tek baktım kızıma ne yalan söyleyeyim zor geldi keşke yapabilseydim ama dediğim gibi sorun olmayıncada seve seve kullandım hiç pişik yada tahriş sorunu yaşamadık 🌸
Merve-0535 35lavanta benim de ilk 10-12 gün annem olacak. Sonra dönecek memlekete. Ben izmir’deyim. eşimle tek olcaz. Yetiştirebilirsm yaparım artık. Olmasa da ıslak mendile devam 🤭
mom1111 Twinmama46 yenidoğan için sleepy aldım çoğu tavsiye üzerine ama her bebek aynı olmuyor vücüdu kabul eder mi deneyerek görmek lazım o yüzden 12 Li alın şimdilik yeni doğan
35lavanta Merve-0535 Yaa benim bütüün genç kızlığım orda geçti uzun yıllar gaziemirde oturduk liseye orda gittim çooook severim orayı ❤️ Çınarlı hastanesine gidiyorum Onur Süleyman Aldemir doktorum kızımda da kendisiydi şimdi yine ona gidiyorum hem hastaneden hem doktorumdan çook memnunum sen nereye gidiyorsun
Merve-0535 35lavanta ben menderes de oturuyordum 5 senedr. 10 gün oldu Gaziemir e geleli 🤭 yeni taşındım. bende Ahmet Güler hocaya gidiyorm. Oda doğumu çınarlı da yaptirirck. Hastane nasıl memnun musunuz? İlk defa cumartesi gittim nst için. Sadece 5. Katı gördüm. Odaları falan nasıl Acaba. Bide nst ücretsiz biliyordm. Ama 100 TL istediler 🤭
35lavanta Merve-0535 Aaa ben ücretsiz nst çektirdim hep belki doktor dışardan diye öyledir.. Yani odalar için bi kızımda kaldığım odayı biliyorum oda gayet genişti hiç öyle küçük değildi ferahtı hastane genel anlamda temiz zaten o konuda çok beğeniyorum hem yılların doğum hastanesi hemde yenidoğan yoğunbakımı var o içimi daha çok rahatlatıyor.. Nst çekildiğiniz odanın yanı doğumhane zaten orda doğuruyorsunuz 🤭😂
Merve-0535 35lavanta aynen gördüm. Hem ameliyathane hem doğumhane orda. Yoğun bakım da orda. Ama yoğun bakım 1. Basamak canım. 35,36 hafta alt limit yani. O nst işini de ben sorayım doktoruma madem. Saçma ücret olması. Herkese ücretsizken 😐 Peki doğum da kaç gün kaç refakatçi kabul ediyorlar, konuştunuz mu?
35lavanta Merve-0535 evet 1. Basamak ama hiç olmamasındam iyidir insanın içini rahatlatıyor 🤗 Şuan şartlar nasıl bilmiyorum malum pandemiden dolayı değişen şeyler vardır illaki ben sormadım hiç çünkü her şartta annem yanımda kalıcak eşim kızımızla evde olacak ama pandemiden önce hem annem hem eşim kalmıştı yanımda
Merve-0535 35lavanta aynen hic olmamasndan iyi tabi 🤭 benim erken doğum riskim vardı. Doktorm eğer 35 öncesi olursa egepol öneriyorum. Ama 35 sonrası olursa çınarlı da yaparız demişti. Çok şükür ki 35+5 haftayz ❤️🥰