Habus ay sanki benim hamileliğimi anlatmışsın gibi 😀😀 17+1 kızımız yolda hayırlısıyla inşallah. Prilam gece uyumadan mutlaka içiyorum. İçmezsem gün içinde bağ bahçe sokak neresi varsa istifra ediyorum🫢 geceleri özellikle içimde kelebek varmış da kanat çırpıyor gibi hissediyorum arada bi dediğin gibi gıdıklanma gibi birşey oluyor. Ufak ufak hareketleniyor sıpam. Eşim,artık tekme atsa da bende dışarıdan hissetsem diye dua ediyor 😀 bir aksilik çıkmazsa ekim 14 de de doğum dedi doktorumuz ❤️