Nskyhn 17+1 benim,doğum 14 ekim görünüyor. Mide bulantılarım devam ediyor ama aşırı değil,geceleri bi sağa dönüyorum bi sola tek taraflı asla yatamıyorum. Karnım büyüdükçe de derimin gerildiğini hissediyorum. En büyük sorunum da su içemiyorum. 😀 tüm bunlara rağmen rabbim evladını sağlıkla kucağıma ver ne olur diyorum. Cinsiyet kız bu arada.