findiklibadem hayır kaynatma yok. Pastorizede zaten ısı işlemi yararlı bakterilere zarar verilmeden yapılıyor. Direkt içebilirsiniz de pastorize sütü.
Sütü tencereye boşaltın altını açın . Parmağınızı hafif ısırcak kadar sıcaklığa gelince tamamdır mayalanmaya hazır. Kaynatmayacaksınız yani