Ben yoğurdu pastörize sütten yapıyorum kaynatmıyorum. Günlük cam şişe alıyorum maya ısısına getirip mayalıyorum. Çiğ sütü kaynattığınızda yararlı bakteriler de ölüyor-kaynatmasanız zaten komple zararlı. Pastörize süt ile deneyin derim katı ve çok güzel oluyor yoğurt.