Tuba-84 Allah razı olsun, 12 mayısta akşam nişanım geldi, 13 mayıs sabahı doktoruma gittim açıklığım vardı, gün içinde 2 saatte bir kontrole çağırdı açıklık ilerlerse yatıralım dedi çünkü düzensiz sancılarım da başlamıştı. Akşam 18.30 gibi hastaneye yattım ve sancılarım iyice sıklaştı açıklığım da ilerliyordu, 21.41 de de kesisiz epizyosuz bi doğum gerçekleşti çok şükür hep istediğim gibi 🤲🏻