zeynepp1 Annekuzusu_Ayaz aslında şöyle diyeyim bence doktorun eline bağlı kızımda pek scımamıştı ama bu doktorum baya can yaktı ama benim açıklığada baktı o sebepten olabilir açıklığa bakmak braz can yakıyor
Annekuzusu_Ayaz zeynepp1 ben baktırmak istedim ama bakmadı haftaya belki bakarım dedi sanırım doğumu tetiklemesin diye 39+1 olucam kontrolde bakalım ne diyecek ne yapacak
zeynepp1 Annekuzusu_Ayaz banada istermisin dedi çatı muanesini isterim dedim açıklıgm varmı merk ediyorum dedm çok yalancı sancımda oluyordu çünkü o şekl baktı
zeynepp1 Annekuzusu_Ayaz ondan dolyıdır canım özel olsa bazıları sırf pra için ble sezeryanı tercih ettiriyor
Tuba-84 D-Busra Çok şükür hiç bir sıkıntı olmadı herşeyi çok normal sadece sarılık oldu sınırda olduğunu söyledi doktorumuz sık sık emzirmem gerekiyor dedi emme refleksi yavaş olduğu için oda biraz mama takviyesi ile atlattık allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına
D-Busra Tuba-84 Allah razı olsun, adınıza sevindim, darısı bana inşallah sağlıkla kucağıma almak nasip olur 🤲🏻
zeynepp1 RdvnMlkn ben nişandan sonra çok çömeldim duş aldım ama malesef braz önce doktorum aradı çagırdı tekrar kontrol için suyu azalmıştı bebeğimin her ihtimale karşı kontrol edelim dedi
zeynepp1 Tuba-84 hayır. 😩😩🥺🥺 halen bekliyorum neden gelmiyor bu bebiş yarın. Bir hafta olacak nişanım geleli açılma desen 3,4 cm ile geziyorum bugün doktorum nst için çagrdı gidecegim 39 hafta oldu ya
D-Busra Tuba-84 akşamüstü nişanım geldi, gün içinde de düzensiz kasıklarımda ağrı oldu sürekli ve ara ara gelip gidiyor yine ağrı, sabah doktoruma gideceğim kontrole bakalım ne diyecek 🥹
Tuba-84 zeynepp1 Normalde 3 cm açıklıkla Dr. Doğumu başlatması lazım ki sen 4 cm açıklık diyorsun çok dikkat et kendine sakın yalnız başına dışarı falan çıkma aniden suyun gelebilir allah yardımcın olsun bebişini bir an önce kucağına alrsın sağlıkla gelsin haber ver yaz mutlaka merak ediyorum 👋