@Tunahan_rumeysa16 Benimde başımdan bi kimyasal gebelik geçti Aralık ayında düşük yaptıktan 1 ay sonra tekrar hamile kaldım 20 haftalık olduk düşüklerden sonra gelen hamilelikler daha sağlıklı ilerler diye duydum hakkında hayırlısı olsun ne kadar gecikmeden sonra verdin kanı