Mihrimahvuslat O zaman bir ay kullanıp bırakabilirsiniz. Gebelik oluşursa o zaman tekrar başlarsınız. Bir de folik asit demek B9 vitamininin sentetik formu demek, besinlerden aldığımız hâli folat. Folatın emilimi daha yüksek. İnşallah hamile kalırsanız 5-MTHF(folat) formunda bir takviye kullansanız daha iyi olabilir. Gerçi ben de ilk hamileligimde bir şey bilmiyordum, doktor ne verse onu kullanıyordum. Ama çok şükür bir sorun da yaşamadım. Şu an ise Folidays kullanıyorum.