Mihrimahvuslat KagansMom bulunduğum yerde doktor haftada bir geliyor daha büyük ilçeye gitmem lazım kadın doğum için arabamız da yok kayınbabamın arabasıyla gitmemiz gerek
KagansMom Mihrimahvuslat Tatlım o zaman eczaneden kendin temin edip kullanabilirsin. Benim doktorum folik asiti verdiğinde 6 ay beklicez eğer olmazsa daha vitaminli bir ilaç vericem demişti. Şükür gerek kalmadı. Ama 3 ay kullanım önerisi olsa doktorum 6 ay bunu kullan sonra olmazsa değiştiricez demezdi 😊 Yarın gidip eczaneden alıp kullanmaya başla sen inşaAllah hayırlı zamanda sevinçli haberler alırsın 💕
Sinemekee Canım bende bebek düşünüyorum olmuyordu folik asite başladım sonra tekrar gittiğimde başka verdi inifolic combi diye bu senin yumurtlamana yardımcı olacak hamile kalmanı sağlayacak demişti doktorum
Mihrimahvuslat Sinemekee buradaki eczaneye sorayım var mı diye sağlık ocağındaki aile hekimine de sorup öyle başlarım
Mihrimahvuslat KagansMom hangi ilacı verdi size acaba kullanmanız için inşallah çok istiyorum 5 yıl oldu 🥺
Eylul2019 Mihrimahvuslat hamile kalmadan 3 ay once baslamaniz gerekiyor.hamile kaldiktan sonrada 3 ay daha kullaniyorsunuz.ayric folik asit bebegn sinir sistemink gelistirmek icin hamile kalmak icin degil.
Mihrimahvuslat Eylul2019 işte simdi istiyoruz folik asit başlamak istiyorum kullanırken olur mu olmaz mı Allah bilir evde vardı geçen sene hamile olduğum zaman kullan demişti düşük yapınca bi çekmeceye koydum gözümün önünde durmasın diye ama üstünden baya zaman geçtiği için kullanmak istemiyorum onu
Mihrimahvuslat Deletedmom7373700 internette öyle okudum bende ama tecrübeli anne adayları yada anneler vardır o yüzden bu postu açmak istedim
Mihrimahvuslat Sinemekee daha büyük ilçeye gitmem lazım kadın doğum doktoru için insülin direnci hastalığım var dahiliye dkktotuna gitmem lazım aynı gün 2 doktoru halledebilirmiyim bilmiyorum eşim askere gidecek düşünek iyi mi yapıyorum şu anda bilemedim
Deletedmom7373700 Mihrimahvuslat yok canım alakası yok. Gebelik öncesinde ilk 3 ay ve gebeliğin ilk 3 ayı içilmesini öneriyor doktorlar. Ben hamilelik düşünmeye başlayınca ilk 3 ay kullanmıştım. Gebelik olmayınca bıraktım. Şimdi hamileyim. Doktorum ilk 3 ay içmem için verdi. İçebilirsin bi sıkıntı olmuyo vitamin gibi bişey
Mihrimahvuslat Eylul2019 ailemin arabası yok doktor kontrolleri falan oluyor biraz sıkıntı kaynanamlar köyde oturuyor orda hiç kalamam olursa gitmem dedi eşim ama güvenemiyorum 😬
Mihrimahvuslat Sinemekee geçen senede arkadaşıma diyordum askere gideceği zaman olsun istemiyorum dedim tam o ara oldu arkadaşım çok güldü şimdi de aynısını diyor askere gidecek dediğin için bak yine olur der bana 😅😅