Merhabalar dün doktora gittim 2450 gr dedi. Haftasıyla uyumlu mu dedim evet dedi. Ama nette ve buradaki annelerin yazdığına baktığımda genelde 2700 2800. Ya sağlıklı olsun çok takmadım şimdiye kadar kiloyu. Sadece benim dr 3 haftalığına amerikaya gitti. 21 mayısta dönecek. Ve başka dr q gittim o da acemi gibiydi. O yüzden sorun var mı, bebek geriden mi geliyor anlamadım.