Ilky-5 Didemkrgi hiç korkma şükür ki evladın korkulacak zamanı geçmiş🙏 iltihabın tedavisi ona olumlu etki edecek bunu unutma 😌
Smymn Didemkrgi canim kullandim 1000 lik agumentin dişim için mecburen verdiler .iyiyiz hamdolsun herşey yolunda
dermus Didemkrgi agumentin hamilelerin kullandığı antibiyotik zaten. Doktor bunu yazıyor. Ben boğazlarımdan baya rahatsızlandım agumentin yazdı doktor ve içtim. Sorun yok, hamilelerin kullanabildiği antibiyotik. Endişelenme 🥰
Sinemmmmm58 Didemkrgi ben dis icinde kullandim soguk alginligi icinde 🙂 ama kafanizs gore kullanmayin
Ays_cskn Didemkrgi Ben kullandim canim hatta daha bugun bitti haftaya doktorumdan onayli kağıt imzalatip cekim islemine basliycaz kismetse
Didemkrgi Ays_cskn benim 33. Haftaya girmek üzere o yüzden çekim yapmıyorlar ama iltihap için kullanabilirim canım
Ays_cskn Didemkrgi kullan tabi sifa olsun benim kanima gecmisti enfeksiyon 20 lik dislerden onun icin kullanmistim insallah kandada duzelmistir
Bebek-C haftamda covid olduğumda vermişti doktor 4 gün filan kullandım sadece kendimi iyi hissedince bıraktım çok ilaca maruz kalmamak için