Sezya Merhabalar 🌸 bende enfeksiyon için doktora gittim şu zamana kadar sürekli kremlerle, fitillerle atlatmaya çalıştık ama maalesef kronik bir hâl aldı sanırım.. hiç bir tahlil falan da yapmadık hiç.. şuan çok daha kötüyüm.. Son olarak Amoklavin 1000 mg verdi ve günde 2 kez almamı söyledi. Bana da fazla geldi açıkçası hocam emin misiniz almamda bir sakınca yok mu dedim, sonuçta günde 2000 mg antibiyotik ten bahsediyoruz. Her ne kadar yooo dese de alamadım korkudan ya.🙃 Ne yapıcağımı da bilmiyorum 🥺