İnşallah pozisyonla ilgilidir ama bence ertelemeyin, merkeze acile gidin. Allah korusun sonrasında vicdan azabı çekmeyin. Kendinizi çok strese sokmayın lütfen, sonuçta bu haftalarda hareketsiz kalması normal, hissetmemek normal herkes öyle söylüyor ama insanın içi rahat ediyor gidip baktırınca. Rabbim bebeklerimizi bizi korusun 🤲🏻