King_dady Pnr00 kızım olsaydı Kumral veya Dilek düşünürdüm oğlum geliyor nasip inşallah bidahakine kızımız olur💙🥰
winterwitch Eşim kimseye kpnulmamış isim istiyodu, geçen biri mavi dedi şimdi ısındı o isme belki siz de seversiniz. Bu arada mavi gayet koyulan bi isim🤣🤣🤣
Hermione_22 winterwitch Son 1 yılda 4 arkadaşım mavi ismini verdi kızlarına. Çok güzel bir isim ancak ileride fazlasıyla duyulmuş bir isme dönüşme ihtimali yüksek
Ipek99 meltemkumsal16 çok güzel bir isim. Bizde en son kumsal ve ipek arasında kaldık ben karar veremedim eşim İpek olsun dedi. Bir kızım daha olursa Kumsal istiyorum şimdiden. ☺️