Merhaba herkese ,
2 mayıs sabaha karşı sancılarım arttı hemen hastaneye gitmedim evde yürüdüm duş aldım yaklaşık 5-6 saat bekledim sancı sıklığım arttığında hastaneye gittim. Gittiğimde yaklaşık 3-4 cm açıklığım vardı ortalama 1 saat içinde 6 cm açıklığa ulaştı yatışım verildi ( gebe okuluna kayıtlı olmanızı tavsiye ederim ben kayıtlı olduğum için eşimde doğum odasında yanıma alındı ) ebeler/ hemşireler çok iyilerdi çok güzel ilgilendiler. Herşey normal giderken bebeğimin kaka yaptığını ve kalp atışlarının çok arttığını söylediler normal doğuma devam etmek riskli olduğu için sezaryene alındım.. acilen ameliyathaneye çıkarttılar (bu kısımda eşimi alamadılar ) spinal anestezi ile doğum yaptım doğum sırasında da yanınızda olan doktorlar anestezi uzmanları hemşireler çok ilgiliydi (gelip yüzümü terimi sevdiler her aşamada bilgi verdiler ) çok şükür sağlıklıca bebeğime kavuştum. Normalde sezaryen doğumlarda 2 gün hastanede kalıyorsunuz bizim sütümüz biraz geç geldi ve bebek biraz hızlı kilo kaybetti diye bir gece daha önlem amaçlı yatış verdiler takip etmek için yani toplamda 3 gece hastanede yattık tek kişilik odadaydım ziyaretçi kabul edilmiyor ama şansınıza merhametli biri varsa çok kısa süre izin veriyorlar babam ve kardeşim 5 dk çıkıp beni görebildiler (belki de bayram diye de yardım etmiş olabilirler çünkü diğer günler kimseyi almadılar ) Refakatçi olarak tek kişilik odadaysanız eşiniz kalabiliyor ama iki kişilik odaysa kadın Refakatçi istiyorlar. Benim annem ve eşimin ablası sırayla kaldılar eşim de yine yanımda kalmaya devam etti. Genel olarak hastaneden doktorlardan ebelerden çok çok memnun kaldım her soruma güzellikle cevap alabildim aklınıza takılan bir şey varsa yardımcı olabilirim.. bebeklerinize sağlıkla kavuşup sağlıkla büyütün inşallah :)