Gns-gur valla canım günde 5 fincan türk kahvesi içen biriydim, şimdi 11 haftalık hamileyim 1 bardak içiyorum . Eğer cok canım isterse kafeinsiz kahve tüketiyorum. Canımın istediği şeyleri yapıyorum yiyorum, doktor sorun olmayacağını söyledi,kola kahve içmeyşe 1 bardak bebeğe hiç bişey olmaz kendimi strese sokma zaten sağlıklı beslen takıl, her şey rutinin de ilerler