Kahve değilde redbull hergün içiyordum, doktorlar olmayacak bekleme tüp bebek dene dedi bizde tatildeydik o sıra yazın deniz sporları olsun yapmadığım aktivite yoktu + her akşam alkol içiyorduk ve migrenim olduğu için hergün uyanınca ilaç alıyordum alkol sonrası baş ağrısı yüzünden 2 hafta tatilin dibine vurduk kışında tedaviye başlarız diye tabi ben alkolü abarttım olmayacak diye duyunca 2 hafta sonra tatilden döndük test yaptım hamileymişim dünyalar benim oldu ama çok korkmuştum bişey oldumu diye Allah’ıma çok şükür hamileliğim çok güzel geçti 39 a girdik doğuramıyorum 😂