papatya82 bende 33 haftalık hamileyim, resmen karabiber kavanozunu tek başına kaşıkla yemişim gibi içim yanardı. Renni şurup ve gaviscon şurup denedim olmadı. 2 Side kalıcı sonuç vermiyor. 10-15 dk sonra bida başlıyordu. Doktorum ile bu durumu konuştum, nexium tablet yazdı. O ilacı üretenden Allah razı olsun. Hergun de içmiyorum. 2-3 güne bir sabahları alıyorum. Ona rağmen mide yanması problemini bitirdi bende