Mavidunyamm baştada beklenen en az 2 katına artması o konuda yanlış bir bilginiz var sanirim . Bende 29 ile öğrenmiştim sonra 2 günde bir kan verip 2 kati yuksekligini takip etmişti doktorum. Muhtemelen sizide şimdi o şekilde yönlendirecektir. 3 değeri zaten gebelik değildir onu çok dikkate almayın.