Edabykl Elilar2225 Banada erkek ismi hep zor geliyor kiz ismi bir kac tane aklimda vardi ama erkek oldugu icin zor karar verdim 😂🙈
Edabykl Mavidunyamm ya bende anlamadim cidden tam ortadan gelmiyor gibime geldi sanki boyle gobekten gelen bisey gibi görüyorum
Edabykl 3oglanannesi ne bilim yaa ben goremiyorum anlayamiyorum pek bakinca sanki tam ortadan cikmamis gibime geliyo mecbur detayliyi beklicez 🙈
Edabykl Pelinakcn iki doktorda erkek dedi zaten ben isimm bile buldum ama ne olursa olsun sağlık olsunda benimki sadece merak 🙈😂
AliSilan Edabykl ucu yuvarlak benim bebeğimin de böyle 29 haftaligiz erkek şuana kadar bana da acaba kordon mu dediler yok değilmis. 😅🌺
Edabykl AliSilan banada iki doktor erkek dedi ben hep erkek hissetmistim zaten ama merak ediyorum yinede ismini bile koydum 🙈😂
Nisa1710 Edabykl ay ben pek pipiye benzetemedim benim bebişin 16. Haftada belli oldu pipi olduğu bariz belliydi 🤗
Edabykl AliSilan dimi ben ayirt edemiyorum baktigimda sanki ortadan degilde daha yandan gozukuyo gibime geldi ondan bi ayirt edemedim
Edabykl Nisa1710 iki doktorda erkek dedi kendimide alıştirdim erkege ama yinede detayliyi beklemekte fayda var 🙈😂