Ayfersena evet kullaniyoruz tabikide cunku tek isim kullanildiginda busefer cocuk kimlik bunalimi yasayabilir ileride. Kendisi buyudugunde hangi ismini kullanmamizi isterse onu kullaniriz onun tercihine birakiriz ama suan iki isminide kullabiyoruz ve ikisinjde biliyor kizim 20 aylik olmak uzere. Ama bazen kizimla oynarken saklambac falan oynuyoruz aksamlari nehir bade beni bulamazki derken cok uzun geliyor 😃 oyuzden bazen bade beni bulamazki diyorum 😃 ama genel anlamda iki isminide kullaniyoruz