170194dyg Kızımız olacak. Isim düşünme asamasina gectim. Ama son zamanlardaki yeni isimler bana göre degil. (Lina, mina, lalin, pera vsvsvs…) Eski isimleri daha cok begeniyorum sanirim. Önerilerinizi bekliyorum 😁💗
Yavrumu-beklerken123 170194dyg Bizde sizle aynı düşüncedeyiz ,bekleyelim burda bize de bı isim çıkar 😀
Ayfersena 170194dyg biz de aynı durumdayiz. Birkaç isme dusurebildik. Si de bana fikir verirsiniz belki? İpek, Gülce, Bade, Simay,İnci, Lale 🌷
Pinarinayseni Ben Ayşen koyucam kaynanam olacak bi susarsa. Ama Zeynep inci mercan turna Leyla güneş isimleri de güzel
tontonhanim Duru İnci Aylin Nil Beril İlayda Elif Funda Hande Sinem Ezgi Tuğçe Mine Emine Esra Seda Vildan Ayça Yekta Mehtap Sedef Büşra Selin Ayla Beren İlknur Hira Derya Zeynep Hazal Hazan Ebru Yasemin Yaren Fulya Ceren Eda Sena Semra Asiye Asya Ahsen Ahu Demet Defne Gizem Gamze Zeliha Özlem Özge Öznur Öykü Övgü Reyhan Zehra Nida Melike Eylül Esen Esin Nergis Tülay Tülin Sonay Esma Cemre Nuray İclal Şevval Ayşegül Berna Belkıs Jale Şeyda Şeyma Şule Şuara Zuhal Zülal Selvi Naz …
170194dyg Nurcanyks o isimler gibi koymam yani. Yeni isimler tercih etmiyorum. Klasik isimler daha hoş geliyor.🙂