Öncelikle merhaba Rabbim hepimizin her konuda yardımcısı olsun💕
Size danışmak istediğim bı konu var 4 yaşında bir kızım var elhamdülillah ama şöyle bi sıkıntımız var hiç bir koşulda sözümü dinlemiyor yapma etme dur demekten en son gece boğazlarımin agridigini hissediyorum. Mesela annecim o tarafa gitme diyorum tamam anne diyo ama lafını tamamlamadan bakıyorum ki gitmiş bile. Kızıyorum beni neden dinlemiyosun diye hemen ağlamaya başlayıp opuyo sariliyo anne özür dilerim diyo içim el vermiyo onu öyle görmeye ama hemen affetmiyorum bu sefer affet affet diye ben konuşana kadar agliyo sonra yeter ki sussun diye affettim diyorum bu sefer tekrar yüz buluyo zaten affediyosun seviyorsun beni diyo. Henüz tam çocukluk çağında adım atmış olmasına rağmen hala herseyini ağlayarak yaptiriyo. Derdimi tam anlatamadım belki karışık oldu biraz ama beni anlayan bu tarz durum yasayip bı çözüm yolu bulan annelerimiz var mı acaba aramızda🤐