Kızlar bence her annenin karnındaki bebek yapısı farklıdır o yüzden bebeğinizi başka bebeklerle kıyaslamayın.. biri az kilolu biri çok kilolu kafa karıştırmaktan başka bişey değil bence..önemli olan sağlıklı olmaları değilmi ? Doktor ters bi durum olduğunu söyler tabi bu durumda fikir alınır.. ama şuanki muhabbet resmen bi kıyaslamaya dönmüş 🙄