Bünyeden bünyeye değişir herkeste aynı etki olmaz bu bir hormon hapı bebeğin tutunması için vücut bunu salgılamalı ama yabancı bir madde olarak algılıyor bazen atmak istiyor Allah muhafaza dışardan destekle bebek tutunuyor hormon dışardan alınmış oluyor yan etkisinden doktora bahsedenseniz geve yatmadan içmenizi önerecektir Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin