Gzunl İdrar tahlilim de lökasit 109 çıkmış 36+2 deyim bebeğime bulaşır mı ne yapsam geçer bilgisi olan var mı arkadaşlar 😭😭😭
Rukiye05 Gzunl Benim 284 çıktı 20 gün sonra tekrar verdim bu defa da 90 çıktı azalmıyor maalesef Sadece ev yoğurdu iyi geliyor bana onun dışında bir sürü ilaç kullandım bana mısın demiyor azalmıyor En son ki kontolde doktor ınfex 200 mg yazdı onu kullandım bitirdim salı günü kontrol var tekrar idrar testi vereceğim bakalım azalma var mı😢 Üstelik benim bi tek lokosit değil bütün değerler aşırı yüksek
aslhankrhan94 Gzunl Canım enfeksiyon hamilelikte hiç bitmiyor malesef ya.Çok geçmiş olsun bol bol su tüketin. Su azaltıyor en azından 😶
Gzunl Rukiye05 benim de diğer değerlerim yüksek çıktı ama en çok lökasit yüksek antibiyotik kullanıyorum sizinde yoğun akıntınız var mı sanki antibiyotiği kullanınca dahada arttı gibi benimde salı kontrolüm var inşallah azalır 😔😔
Benjaminannesi Rukiye05 benim 500 çıktığını ve gerçekten o gün öldüğümü çok iyi hatırlıyorum limon suyu için vajinal fitil travozal krem ve şase çok iyi gelirdi ama benim ki kronik mi diyorlar ne ise işte o baya öldürüyor
Benjaminannesi Benim kronik enfeksiyonum var yani ayda bir haftada bir kez tekrarlar ilk çocuğumdada aynısı olmuştu fazla miktarda akıntı yapmazsa Dr verdiği ilaçları gönül rahatlığıyla kullan ha akıntın beraberinde varsa Dr bunu soyle fitil verecektir zaten ve istirahat verecektir canım stres yapma bol su hatta limonlu su iç az buz enfeksiyona iyi gelir ne yaşadım ben bir bilsen bu illetten senin enfeksiyonun az bile çıkmış 🥶
Gzunl Benjaminannesi önceden de biraz çıkmıştı toz olan ilacı kullanmıştım geçmişti ama şimdi yoğun akıntı oluyo yanma kaşıntı da var çok az kaldı bebeğimin doğmasına çok korkuyorum bulaşır diye siz neler yaptınız azalmadı için 😔
Benjaminannesi Gzunl evet artırır ama hafif hafif kesilir dayanman lazım berbat bir durum çok iyi biliyorum 😔😢
Rukiye05 Gzunl evet özellikle ayakta olduğum zamanlar iş güç yaparsam yürüsem aşırı akıntım oluyor peçeteye sarı akıntı geliyor 🤦♀️ peçetesiz gezemiyorum
Benjaminannesi Gzunl canım Dr görüşüp kaşıntım var akıntım var demen lazım bu mantar enfeksiyonu yüksek ihtimal idrar yolu enfeksiyonu kolay gecmez ama mantar enfeksiyonu kolay geçer bu yüzden pamuklu iç çamaşırı kullan taharet alma yani vajinana su tutma bol su iç eşinle varsa yakınlaşma su zamanlarda uzak durmani öneririm ben 4 senedir çekiyorum artık illete alıştım ne yapayım yeter ki çocuğa bulaşmasın kaygısı var evet ama işte nasıl yapalım elimizde değil çocuğa mantar enfeksiyonu bulaşır idrar yolu enfeksiyonu ise sancı yapar ilkinden biliyorum ve stres kesinlikle yapma
Sevallaves Merhaba öncelikle geçmiş olsun benimde sorunum aynı sürekli tekrarlıyor enfeksiyonum, doktora sordum bebeğe bi zararı olur mu diye olmaz dedi, endişe etmeyin ama bol bol su içmek önemli
Gzunl Sevallaves inşallah sorun olmaz suyu az içiyordum fazlası midemi bulandırıyordu ama artık kussam da en azından 2 3 litre içmeye çalışıcam
Benjaminannesi Sevallaves bebeğe idrar yolu enfeksiyonu gecmez sancı yapar ama mantar enfeksiyonu geçer bu yüzden kesinlikle taharet alırken vajinaya temas etmesin iyice kurulanin
Gzunl Benjaminannesi hiç sancı ağrı olmuyor ama kalıntı ve yanma var mantar o zaman dediğiniz gibi bende özellikle bol bol yıkıyordum yanmaya iyi gelir diye
Benjaminannesi Rukiye05 ah bu ben, ya akıntı için doktorla görüş beyaz ve sıvı akıntı sorun yapmaz ama yeşil sarı kahverengi akıntı problem bunu görüştün mü