gamzosgamzos Detaylı bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim.
Erken doğumdan ötürü çok geçmiş olsun, bebeğiniz şimdi iyidir umarım, güle güle, kolaylıkla, sağlıkla büyütün inşallah.
Dün doktor beyin, internet üzerinden bir kaç videosunu izledim, konuları sizin de deneyimlediğiniz gibi, detaylı olarak anlatıyor ama muayene odası biraz kasvetli mi, küçücük mü acaba? Panik atak, anksiyete nedeniyle jinekolojik muayenede biraz zorlanıyorum da, o sebeple merak ettim. Gebelik muayenesi olsa pek önemli bir durum değil ama daracık, sıkışık alanlar ve jinekolojik muayene beni ileri derecede geriyor.