kbraa_kaya İstanbul avrupa yakasında bağcılar başakşehir gaziosmanpasa esenler bölgelerinde yardımmmm
Miniktosbaa kbraa_kaya merhaba Bahçeli evler MedicalPark PROF.DR Meral Arısal var ilk doğumumuda onda yaptım bu ikinciyede ona gidiyorum şiddetle tavsiye ederim muayene ücreti 460₺
Minnosumm89 kbraa_kaya avrasyada atilla bey. Başarıda Kenan bey. Başarı beş kuruş etmez ama Kenan bey çok iyi. Avrasya lüks bir hastane. İlk oğlum Kenan beyde 2. Kızım atilla beyde oldu hastaneden de sezeryanda çok memnundum ama oğlumda kenan bey yetişemedi berbattı
Bsrabzks kbraa_kaya küçükköy duygu hastanesi yeşim hanım çok memnunum ben ve hastaları da oldukça çok olan bir doktor
Ley_L Suskunfstk51 merhaba Bende Derya hanıma gidiyorum kaç hafta oldunuz doğumla ilgili konuştunuz mu Derya hanımla
Suskunfstk51 Ley_L merhaba 35. Haftadayim Pazartesi kontrol var konuşacağiz tarih i mecburi sezeryan benim siz kaç haftaliksiniz
dilanur34 papatya56 merhaba ben iki defadır seçtin hanıma gittim bana soğuk geldi bunun İçin doktor değiştirmek istiyorum
Ley_L Suskunfstk51 33 haftalığım ben. Henüz çatı muayenesi olmadım 39 da yapıyormuş. Ama sanki sezeryan yanlısı bi doktor gibi geldi bana. Geceleri de gelmiyormuş doğuma kafam çok karışık.
papatya56 dilanur34 Ben çok mennumum canım en basından beri ona gidiyorum serklajlıyım serklajımıda o yaptı onun sayesinde bu haftalara kadar geldim iki düşügüm vardı tüp bebek yapcaktı bana başka doktor o gerek yok dedi ona gittiğim ay hamile kaldım 37+5 haftalık oldum
ikicocuklubiranne dilanur34 yalnız değilmişim bu konuda bende ilk kez bebeği görmek için gittiğimde çok soğuk davrandı. Merhaba falan diyerek girdim içeri ama bebeği mi görmeye geldin dedi direk kaldım bir öyle. Keseyi görmüştüm zaten o hastanede öncesinde başka bir doktora gitmek durumunda kalmıştım. Çok memnun kalınan bir doktor ama anlamadım bende
Aycha Minnosumm89 Merhaba, Kadın hastalıkları nedeniyle, Başarı Hastanesi’nde Jalal Bey’e gitmeyi düşünüyorum. Hastane dışarıdan bakıldığında temiz, düzgün gibi geldi. Siz hangi sebeplerle memnun kalmadınız, içeriden tecrübe eden bir kişi olarak?
Minnosumm89 Aycha ben açılmam olduğu halde tek başıma bırakıldım çatala bıraktılar beni ve gittiler rezil bir hemşire sürekli seninle uğraşamayız diyip gidiyordu ilk doğum 7 cm açıklık korkudan ve zordan göz damarlarım yırtışmıştı. Bayılınca zorunlu sezeryana aldılar. Raşit die yabancı nöbetçi bi doktor vardı. Dikişim yukarı doğru yamuk ve çıktığımda dişim dudağım kanıyordu. Hayal meyal hatırladığım ameliyat sırasında uyandığım ve başımdaki kadının omzumla yüzüme vurduğuydu.tabi beni ameliyata götürürken ıkınmam geldi yardım istedim bebek geliyor diye sen şansını kaybettin ameliyat ekibimizdeki boşa mı topaldık dediler. Sonrasında davalık olduk tabi. Ben hafta sonuna denk gelmiştim Kenan bey uzaktaydı yetişemem dedi. Tabi bu sizlerde de olacak diye bir şey yok
gamzosgamzos Aycha arkadaş şanssızlık yaşamış onun adına uzuldüm ama ben 42 gun once Başarı hastanesinde dogum yaptım doktorum Jalal beydi muayeneler ve dogumdan cok memnun kaldım çok ayrıntılı bakıyordu ultrasonda uzun uzun bilgi veriyordu erken dogum riskim vardı haftalık gorusuyorduk tel numarasını veriyordu ve kısa sure icinde donus yapiyordu kisilik olarakta cok beyefendi saygılı bir doktordu ameliyat ekibinden olsun hemsirelerden olsun cok memnun kaldım hatta kızım erken dogdu 10 kuvezde kaldı ordanda memnun kaldım kesinlikle oneririm
Aycha Minnosumm89 Çok çok geçmiş olsun, okurken hayretler içerisinde kaldım, çok üzüldüm. Allah, hepimizi her durumda hakkımızla hayırlı olacak, iyi insanlarla karşılaştırsın. Her iki evladınızı da sağlıkla, kolaylıkla büyütün inşallah.
kbraa_kaya Minnosumm89 bende çok üzüldüm yaşadıklarına. Doktorların hamilelere bu tür travmaları yaşatmamaları, korkularımızı anlamaları bilhassa bir o kadar ince düşünüp davranmaları gerekir. Bende hamile kalmak için çok bekledim bayan doktorun teki enfeksiyonum olduğu için suratıma pat diye düşük yapabilirsin dedi.
Minnosumm89 Aycha çok saol geçti ama o sayede 6 sene çocuk yapamadım travma yarattılar o yüzden korku kaldı. Şimdi nasıl biliyorum ama inşallah sizin içinde hayırlısı olur. Kendinize iyi bakın
Minnosumm89 ztrkk Küçükköy başarı hastanesi rashid die bi doktordu 7 sene geçti üstünden çok saol ama 70 yıl unutmam
Gulcann_ Bende Halkalıda muayenehanesi olan yeker nuri hocaya gidiyorum kendisi çok güler yüzlü ılımlı sevimli pozitif biri çok güveniyorum ona ilk oğlum da ona gittim şimdi de gidiyorum tavsiye ederim