Sonundabende Kaşık karın ağrısı yasayan varmı 5+6 yızkese göründü dün iki hafta sonra tekrar gidicem insallah kalp atışı duyarız
DevriminAnnesi Masalsu MaşAllah 🤲🏻🥰 ben 00:00 dan sonra 6+6 olucam yarın doktor randevum var umarım ben de bebeğimi görüp kalp atışını duyarım 🥰🤲🏻🙊