Kızlar ben doktora gidip yumurta takibi yaptırıyorum şuan adetimin başlangıcıyla beraber 13. Gündeyim ve yumurta istediğim boyuta gelmemiş gelmiş olması gerekiyordu dedi. Ama adetin bazı zamanlar gecikiyor olması yumurtanın geç olgunlaşacagının da bilgisini veriyor dedi. Tecrübesi olanlar var mı doktor eşliğinde yumurta takibi yaptıranlar ??